Automatyzacja w Internecie

Polecanie stron innych sprzedawców, jeśli sam jesteś sprzedawcą internetowym – jak to najlepiej robić?

Czy myślałeś kiedyś o tym, aby polecać innych na swoich stronach? A może nawet już to robisz. Dowiedz się więc, jak to najlepiej robić, aby na tym nie stracić.

Czytaj dalej →

Automatyzacja w Internecie, Marketing w Internecie, Środowisko sprzedawcy  Tematy: , , , , , . 0

Czy warto wysyłać automatyczne e-maile z autorespondera, jeśli tak mało osób je czyta?

Zadano mi wczoraj pytanie, czy warto wysyłać e-maile z autorespondera, jeśli większość czyta tylko pierwszą wiadomość? Na przykład tworzysz stronę z poradnikiem do pobrania. Aby go pobrać, trzeba się zapisać na autoresponder. Większość osób, które się zapisało, pobiera tylko poradnik i nic więcej nie robi. Czy w takim razie warto dodawać na autoresponder kolejne wiadomości? A może lepiej w ogóle zrezygnować z autorespondera i udostępniać poradnik bezpośrednio na stronie, bez konieczności zapisywania się?

Czytaj dalej →

Automatyzacja w Internecie, Autoresponder, Komunikacja z klientem, Marketing w Internecie  Tematy: , , , , , , , , , . 0

Pojęcia Marketing Automation

Marketing automation opiera się na kilku kluczowych pojęciach, które są głównym elementem sposobu automatyzacji. Na nagraniu wyjaśniam co to jest lead, akcja, zdarzenie itp. Mówię po co jest punktacja. Wspominam po co systemy automatyzacji marketingu tagują kontakty.

Czytaj dalej →

Automatyzacja w Internecie, Autoresponder, Marketing w Internecie  Tematy: , , , , , . 0

Autoresponder Marketing Automation

Zobacz bezpłatne nagranie WIDEO z webinaru, na którym przedstawiam jak za pomocą autorespondera stworzyć system do marketing automation dla małej firmy, z pomocą którego usystematyzujesz i zautomatyzujesz swoją sprzedaż internetową.

Czytaj dalej →

Automatyzacja w Internecie, Autoresponder, Marketing w Internecie  Tematy: , , , , , . 0

Marketing automation za pomocą autorespondera, czyli jak szybko zautomatyzować sprzedaż internetową – BEZPŁATNE SZKOLENIE!

Marketing automation za pomocą autorespondera

W wydanej przez Wydawnictwo Helion książce „Biblia e-biznesu”, w rozdziale „Marketing automation”, przedstawiłem dwa sposoby na wdrożenie automatyzacji marketingu. Pierwszy to zastosowanie gotowego systemu do marketing automation, a drugi to wdrożenie marketing automation za pomocą autorespondera.

Czytaj dalej →

Automatyzacja w Internecie, Autoresponder, Marketing w Internecie  Tematy: , , , , , , , . 0

Budowanie nowych stron internetowych godnych marketingu 2014 roku

marketing internetowy 2014Ostatnie dni, a właściwie tygodnie pochłonęły mnie niemal bez reszty na budowaniu stron internetowych godnych marketingu 2013 roku (a może nawet 2014). Lada dzień ogłoszę wyniki i podzielę się projektem, który od razu w oparciu o nie właśnie realizuję.

Praca nad stronami internetowymi, które sprzedają, to poszukiwanie elementów, których klienci dziś oczekują. Dziś sprzedaż internetowa już nikogo nie zaskakuje, nie dziwi i nie budzi już takich obaw, jak jeszcze nie dawno, Wszystko wokół nas przestawia się na internet, kontakt z urzędami, kontakt z firmami i osobami prywatnymi. Spędzamy tu coraz więcej czasu.

W dzisiejszej sprzedaży internetowej w Polsce coraz mniejsze znaczenie zaczyna odgrywać sprzedaż na Allegro. Coraz bardziej odważniej należy iść w kierunku posiadania własnego sklepu internetowego. Klienci tego oczekują i coraz chętniej kupują w sklepach.

Czytaj dalej →

Automatyzacja w Internecie, Marketing w Internecie, Sklep internetowy, Tworzenie stron internetowych  Tematy: , , , . 1

BEZPŁATNE PORADY
dla Internetowych Sprzedawców
x

Chcesz regularnie otrzymywać
Biuletyn Sprzedawcy Internetowego?

 

Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *
Wpisz 4: (filtr antyspamowy)

Wysyłając to zgłoszenie zgadzasz się z Zasadami Prywatności.

W każdej chwili możesz zrezygnować!