Konkurencja

Dziś we wspomnianej niżej społeczności podałem piąty element mający wpływ…

Dziś w społeczności CEL: Wygrać z konkurencją podałem piąty element mający wpływ na to jak zwiększyć sprzedaż, obniżyć koszty i dzięki temu uzyskać wyższą marżę na swoje produkty/usługi: CZAS. Wybieraj to, co skróci Ci czas dojścia do miejsca do którego chcesz dojść. Stale zadawaj sobie pytanie “Czy można to zrobić szybciej? Kto i co mogłoby mi w tym pomóc? Jak to można by zrobić już teraz?”.

Google+: Zobacz ten post na Google+

Konkurencja, Zobacz też…  Tematy: . 0

Hej, kto jeszcze chce dołączyć do społeczności ambitnych sprzedawców? Sprzedawców,…

Hej, kto jeszcze chce dołączyć do społeczności ambitnych sprzedawców? Sprzedawców, którzy chcą zdominować swój rynek. Sprzedawców, którzy chcą rywalizować ze swoją konkurencją tak, aby wygrać. Jeśli czujesz, że chcesz stać się taką osobą, to zgłoś się do społeczności, która ma swój CEL: https://plus.google.com/communities/107884512962049563250

Google+: Zobacz ten post na Google+

Konkurencja, Środowisko sprzedawcy  Tematy: . 0

Jak na konkurencyjnym rynku zwiększyć sprzedaż produktu, który daje wiele różnych korzyści?

Jeśli przedmiotem twojej sprzedaży są produkty, które również inni sprzedają, to podstawowym problemem z którym się zazwyczaj zmagasz jest konkurencja. Wiesz, że masz fajny produkt. Na ten produkt jest zapotrzebowanie. Ale ten sam produkt rozprowadza również cała masa innych sprzedawców.

Widzisz, że jest wielu sprzedawców podobnych do ciebie. Czy to na Allegro, czy jako sklepy internetowe, czy też w postaci właścicieli blogów eksperckich. Jest mnóstwo osób, którzy sprzedają produkty takie same jak twoje.

Kiedy działasz w wielopoziomowym marketingu sieciowym (MLM), to jest to standardem. I nawet jeżeli twoi partnerzy mówią ci, że oni są tylko po to, aby ci pomagać, to poniekąd są też twoją konkurencją. Szczególnie w internecie.

Czytaj dalej →

Konkurencja, Marketing w Internecie  Tematy: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . 0

Nie traktuj sprzedaży jak wyścig kolarski

KolarzeWiększość ludzi traktuje biznes jak wyścig kolarski, w którym aby wygrać trzeba wybić się na czoło peletonu. Najbardziej są szczęśliwi kiedy prowadzą. Niektórym nawet udaje się uciec daleko przed peleton i zyskać znaczącą przewagę.

Jeżeli kiedykolwiek oglądałeś wyścig kolarski, to dobrze wiesz, że nawet dość sporą przewagę bardzo trudno jest cały czas utrzymać. Kolarze ścigają się zawsze tylko na ustalonej z góry trasie i wygrywa ten, który dojedzie pierwszy na metę. W biznesie wyścig trwa cały czas i nigdy się nie kończy. Dlatego właśnie nigdy nie możesz być pewien, że peleton nigdy Cię nie dogoni. Chyba, że…

Czytaj dalej →

Konkurencja  Tematy: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . 0

Jak znaleźć niszę rynkową

Grupy

Jeden z czytelników zapytał mnie czy wiem może jak znaleźć jakąś niszę rynkową? To jest bardzo dobre pytanie. Od tego w dużej mierze zależy później Twój sukces w sprzedaży internetowej.

Przede wszystkim powinieneś wybrać jak najmniejszą grupę docelową. Właśnie tutaj, w Internecie, możesz sobie pozwolić na bardzo wąskie nisze. Nie ma tu bowiem problemu z odległością Twojego klienta od Ciebie. Wybrana nisza może być w realu bardzo rozproszona. W Internecie możesz ich skupić w dowolnym miejscu.

Czytaj dalej →

Konkurencja  Tematy: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . 0

BEZPŁATNE PORADY
dla Internetowych Sprzedawców
x

Chcesz regularnie otrzymywać
Biuletyn Sprzedawcy Internetowego?

 

Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *
Wpisz 4: (filtr antyspamowy)

Wysyłając to zgłoszenie zgadzasz się z Zasadami Prywatności.

W każdej chwili możesz zrezygnować!