Środowisko sprzedawcy

Strona została zablokowana, jest włamanie lub dziwnie się wyświetla?

W ostatnim czasie mamy coraz częściej do czynienia z przypadkami dziwnego zachowywania się stron opartych na WordPress. Codziennie blokowane są kolejne IP w wyników prób wielokrotnego nieautoryzowanego logowania. Zdarzają się blokady kont emailowych i usługi www w wyniku wykrycia włamania. Czyścimy skrypty przed nieutoryzowanymi zmianami. I nagle jeszcze duża część witryn z WooCommerce u niektórych przestała się poprawnie wyświetlać w przeglądarce Google Chrome.

To wszystko świadczy o tym, jak ważne jest nieustanne monitorowanie tego co się dzieje z serwisami internetowymi. Szczególnie takimi, które tworzone są na otwartym i dostępnym kodzie. Nie zawsze da się uniknąć włamań i zmian. Ważne aby szybko je wykrywać i reagować na wszelkie sygnały.

Czytaj dalej →

Planowanie, Środowisko sprzedawcy, Tworzenie stron internetowych  Tematy: , , , , , , , , , . 0

Dołącz do naszego Zespołu Klientera!

Nasza główna usługa Klienter tak już się rozwinęła, że w efekcie teraz po kilku latach zbudowaliśmy fundament agencji interaktywnej i konsultingowej.

Czytaj dalej →

Środowisko sprzedawcy  Tematy: , , , , , , , . 0

Polecanie stron innych sprzedawców, jeśli sam jesteś sprzedawcą internetowym – jak to najlepiej robić?

Czy myślałeś kiedyś o tym, aby polecać innych na swoich stronach? A może nawet już to robisz. Dowiedz się więc, jak to najlepiej robić, aby na tym nie stracić.

Czytaj dalej →

Automatyzacja w Internecie, Marketing w Internecie, Środowisko sprzedawcy  Tematy: , , , , , . 0

Webinar: Jak zwiększyć ruch na stronach internetowych?

Co musisz zrobić w pierwszej kolejności, aby pozyskać klientów z internetu? Musisz mieć ruch!

Ruch na stronach internetowych, czyli odwiedzanie ich przez użytkowników internetu,  to punkt wyjścia do sukcesu w sprzedaży internetowej. Jeśli twój sklep internetowy nie ma ruchu, to też nie będziesz mieć żadnej sprzedaży. Zadbaj więc najpierw o ruch:

  • poprzez pozycjonowanie w wyszukiwarkach,
  • z reklamy  Google AdWords,
  • z Facebooka i innych serwisów społecznościowych,
  • za pomocą kampanii mailingowych,
  • z porównywarek cen,
  • z forów i blogów,
  • z innych stron internetowych.

Zanim jednak wybierzesz metodę, którą zajmiesz się w pierwszej kolejności i zanim zaczniesz ją wdrażać w życie, musisz zadać sobie kilka fundamentalnych, czasem wręcz oczywistych pytań.

Zapraszam Cię na webinar, czyli szkolenie on-line, na którym zadam te pytania i wspólnie z innymi internetowymi sprzedawcami spróbujemy na te pytania odpowiedzieć. Dzięki temu dowiesz się dlaczego inni mają większy ruch na swoich stronach. Odkryjesz swoje błędne założenia, które sprawiają, że choćby nie wiem jaką metodę przyciągania ruchu i sprzedaży będziesz stosować, to i tak nie odniesiesz sukcesu.

Przyciąganie ruch na strony internetowe zaczyna się od opracowania najpierw dobrej strategii. Zapraszam na webinar, na których przeprowadzę Cię przez pierwszy etap budowania skutecznej strategii sprzedaży internetowej.

 

 

 

Marketing w Internecie, Środowisko sprzedawcy  Tematy: , , , , , . 1

Targi eHandlu są odbiciem tego co się dzieje w polskim e-commerce

Naklejka z kodem paskowym, którą każdy zwiedzający dostał przy wejściu sprawiła, że nie trzeba było rozdawać własnych wizytówek. Wystawcy po prostu tylko skanowali kod paskowy. (zdjęcie Fundacja Polak 2.0)

Kolejna edycja Targów eHandlu pokazała, że coraz częściej trzeba dziś wybierać. Nie da się już być na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi trendami. Dziś będąc małą firmą musisz wybierać – czy skupiasz się na marketingu społecznościowym, czy idziesz w reklamę w Google, czy skupiasz się na pozycjonowaniu, czy promujesz się za pomocą porównywarek itd.

Czytaj dalej →

Marketing w Internecie, Środowisko sprzedawcy, Wydarzenia  Tematy: , . 0

BEZPŁATNE PORADY
dla Internetowych Sprzedawców
x

Chcesz regularnie otrzymywać
Biuletyn Sprzedawcy Internetowego?

 

Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *
Wpisz 4: (filtr antyspamowy)

Wysyłając to zgłoszenie zgadzasz się z Zasadami Prywatności.

W każdej chwili możesz zrezygnować!