marketing automation

Pojęcia Marketing Automation

Marketing automation opiera się na kilku kluczowych pojęciach, które są głównym elementem sposobu automatyzacji. Na nagraniu wyjaśniam co to jest lead, akcja, zdarzenie itp. Mówię po co jest punktacja. Wspominam po co systemy automatyzacji marketingu tagują kontakty.

Czytaj dalej →

Automatyzacja w Internecie, Autoresponder, Marketing w Internecie  Tematy: , , , , , . 0

Autoresponder Marketing Automation

Zobacz bezpłatne nagranie WIDEO z webinaru, na którym przedstawiam jak za pomocą autorespondera stworzyć system do marketing automation dla małej firmy, z pomocą którego usystematyzujesz i zautomatyzujesz swoją sprzedaż internetową.

Czytaj dalej →

Automatyzacja w Internecie, Autoresponder, Marketing w Internecie  Tematy: , , , , , . 0

Marketing automation za pomocą autorespondera, czyli jak szybko zautomatyzować sprzedaż internetową – BEZPŁATNE SZKOLENIE!

Marketing automation za pomocą autorespondera

W wydanej przez Wydawnictwo Helion książce „Biblia e-biznesu”, w rozdziale „Marketing automation”, przedstawiłem dwa sposoby na wdrożenie automatyzacji marketingu. Pierwszy to zastosowanie gotowego systemu do marketing automation, a drugi to wdrożenie marketing automation za pomocą autorespondera.

Czytaj dalej →

Automatyzacja w Internecie, Autoresponder, Marketing w Internecie  Tematy: , , , , , , , . 0

Budowanie nowych stron internetowych godnych marketingu 2014 roku

marketing internetowy 2014Ostatnie dni, a właściwie tygodnie pochłonęły mnie niemal bez reszty na budowaniu stron internetowych godnych marketingu 2013 roku (a może nawet 2014). Lada dzień ogłoszę wyniki i podzielę się projektem, który od razu w oparciu o nie właśnie realizuję.

Praca nad stronami internetowymi, które sprzedają, to poszukiwanie elementów, których klienci dziś oczekują. Dziś sprzedaż internetowa już nikogo nie zaskakuje, nie dziwi i nie budzi już takich obaw, jak jeszcze nie dawno, Wszystko wokół nas przestawia się na internet, kontakt z urzędami, kontakt z firmami i osobami prywatnymi. Spędzamy tu coraz więcej czasu.

W dzisiejszej sprzedaży internetowej w Polsce coraz mniejsze znaczenie zaczyna odgrywać sprzedaż na Allegro. Coraz bardziej odważniej należy iść w kierunku posiadania własnego sklepu internetowego. Klienci tego oczekują i coraz chętniej kupują w sklepach.

Czytaj dalej →

Automatyzacja w Internecie, Marketing w Internecie, Sklep internetowy, Tworzenie stron internetowych  Tematy: , , , . 1

Marketing automation sposobem na zwiększenie konwersji w sprzedaży internetowej

Przykładowy fragment raportu z SALESmanago

Jednym z coraz największych wyzwań stojących przed internetowymi sprzedawcami jest potrzeba zwiększenia sprzedaży w ramach tego ruchu na stronie, który już masz.

Być może płacisz za pozycjonowanie strony i to świetnie działa. Tylko, że ten ruch nie przekłada się proporcjonalnie na dużo wyższą sprzedaż. W sektorze B2C to jest jeden z większych problemów.

Być może masz jeszcze niewielki ruch i sądzisz, ze potrzebujesz go zwiększyć, aby uzyskać sprzedaż. Okazuje się jednak, że bardzo często można mieć całkiem sporą sprzedaż tylko dopracowują proces konwersji ruchu ze strony na kupujących klientów. Jest to szczególnie ważne w sektorze B2B, gdzie nie zawsze można uzyskać duży ruch i nie ma to z resztą sensu

Aby zwiększyć konwersję w każdym z tym przypadków można zastosować marketing automation, czyli po polsku automatyzację marketingu.Marketing automation jest to połączenie procesu śledzenia ruchu na stronach internetowych z systemem zarządzania informacjami o osobach odwiedzających strony.

Czytaj dalej →

Automatyzacja w Internecie  Tematy: , , . 0

BEZPŁATNE PORADY
dla Internetowych Sprzedawców
x

Chcesz regularnie otrzymywać
Biuletyn Sprzedawcy Internetowego?

 

Wpisz Imię: *
Wpisz Email: *
Wpisz 4: (filtr antyspamowy)

Wysyłając to zgłoszenie zgadzasz się z Zasadami Prywatności.

W każdej chwili możesz zrezygnować!