Nic Ci po witrynie firmowej i sklepie internetowym, jeśli nie masz na nich ruchu. Ten ruch z nikąd się nie weźmie. Musisz go jakoś przyciągnąć. Pozycjonowanie jest pierwszą rzeczą, która powinna Ci przyjść w tym momencie do głowy. Choć często samo nie przychodzi.

Dzwonią i piszą do Ciebie firmy z propozycją usług pozycjonowania. Wydaje się, że bez żadnego ryzyka możesz w to wejść. Jednak tak naprawdę nie masz pojęcia ile ryzykujesz wiążąc się umową na usługę, nad którą nie masz kontroli. Pozycjonowanie jest więc niezbędne w sprzedaży internetowej, ale niezbędne jest też wiedzieć jak takie pozycjonowanie jest przeprowadzane.

Musisz też pamiętać, że zwykłe pozycjonowanie nie daje natychmiastowych efektów w ruchu i sprzedaży. Trzeba na niego trochę poczekać. Często co najmniej kilka miesięcy.

A co byś powiedział, aby mieć pełną kontrolę nad pozycjonowaniem i na zawołanie mieć efekty w postaci ruchu na stronie?

Zarejestruj się na webinar

Od kilku miesięcy pracowałem nad pozyskaniem wartościowych osób do zespołu specjalistów, który przyczyniałby się do zwiększania ruchu na stronach i sprzedaży internetowej niemal na zawołanie. Po długich, mozolnych i intensywnych poszukiwaniach oraz przeprowadzonym wielotygodniowym procesie wdrożenia ich w działalność, którą prowadzę od kilku lat dla moich klientów, udało mi się skompletować wysokiej klasy zespół osób gotowych działać w taki właśnie sposób. Efektem tych działań będzie teraz między innymi pozycjonowanie na zawołanie.

Szczegóły wypracowanej przez nas metody będziemy przedstawiać przez najbliższe tygodnie. Już dziś zapraszam Cię na webinar Pozycjonowanie na zawołanie – czyli jak zdobyć ruch na stronie i klientów do sklepu internetowego. Spotkanie on-line poprowadzę w sobotę 13 czerwca 2015 r. o godz. 10:00 rano. Zarejestruj się już teraz, a dzięki temu to, co przedstawimy w najbliższych dniach odnośnie pozycjonowania, będzie bardziej dopasowane do Twoich potrzeb.

Przy rejestracji pytamy bowiem o adresy stron, które mają być pozycjonowane. W każdej działalności jest nieco inaczej. Jest inna konkurencja, są inne rynki zbytu. W związku z tym trzeba trochę inaczej podejść do pozycjonowania witryny w celu przyciągnięcia ruchu i uzyskania sprzedaży w możliwie najszybszy sposób. Na pewno więc uważniej przyjrzymy się tym branżom, które pierwsze pojawią się w rejestracji na webinar.

Tym samym zapraszam więc gorąco do aktywnego udziału w przygotowaniach do czynności „pozycjonowanie na zawołanie”.